• zeshi
    link
    fedilink
    arrow-up
    3
    ·
    edit-2
    4 years ago

    Nie wiem jak papers ale architekt więzień definitywnie daje szansę pomyśleć o resocjalizacji co w kontekście USA (w końcu się buduje prywatne więzienie for profit) może być bardzo edukacyjne. Jak to w grze można zrobić co się chce włącznie z kolonią niewolników (co też może być edukacyjne) ale imo jednak sugerowała zadbanie o potrzeby więźniów.

    Edycja: poza tym gra to gra, a życie to życie. Jak policja bije ludzi to mnie denerwuje ale w grze mógłbym mieć z tego frajdę jak z masakry w gta

    • malwa
      link
      fedilink
      arrow-up
      1
      ·
      4 years ago

      “Jak policja bije ludzi to mnie denerwuje ale w grze mógłbym mieć z tego frajdę jak z masakry w gta” - czyli jednak gry mogą desensytyzować i wyłączać empatię?

      • zeshi
        link
        fedilink
        arrow-up
        3
        ·
        edit-2
        4 years ago

        IMO nie bo (A) nie słyszałem żeby jakiekolwiek badania potwierdziły tę wymówkę używaną w USA podczas wymyślania wymówek dla masowych strzleanin i (B) nie przekładam masakrowania pikseli na masakrowanie ludzi. Chyba że znieczulać na mordowanie pikseli.

        Empatię do pewnych grup to mi prędzej wyłączają działania policji i niektórych ludzi w świecie rzeczywistym.